Η Vamp από τα πρώτα της βήματα αντλούσε την έμπνευσή της από την απέριττη αισθητική, την ανεπιτήδευτη ομορφιά και την θηλυκότητα της δυναμικής γυναίκας. Σε αυτά τα στοιχεία βασίζεται η φιλοσοφία των ανθρώπων που δημιουργούν τις collection και φροντίζουν να συνταιριάζουν το όραμα της εταιρίας με τις λεπτομέρειες του σχεδιασμού και της καλαισθησίας.

Ζητήσαμε από την υπεύθυνη σχεδιασμού Βαλεντίνη Τσαμαδού να μας πει περισσότερα για αυτό.

«Όλη η φιλοσοφία της Vamp τοποθετεί την γυναίκα σε κυρίαρχη θέση. Όσοι εργαζόμαστε εδώ γνωρίζουμε πως οι ταυτόχρονοι ρόλοι της γυναίκας, της μητέρας, της εργαζόμενης είναι εξ ίσου σημαντικοί και απαιτητικοί. Θέλουμε να την κάνουμε να αισθάνεται άνετη, ελκυστική, να της αρέσει το προϊόν που θα πάρει, να μην μετανιώσει για την αγορά της και το ρούχο να συνεχίζει να είναι το αγαπημένο της μέσα στην ντουλάπα ακόμα και μετά από είκοσι χρόνια. Μπορούμε με μεγάλη άνεση να κατανοήσουμε τους προβληματισμούς που έχει, αφού είναι καθημερινά πράγματα που σκεφτόμαστε όσες εργαζόμαστε εδώ, και αποτελούμε, μάλιστα, το μεγαλύτερο ποσοστό των υπαλλήλων. Θέλουμε να καταστήσουμε φανερή την γυναικεία δυναμική μέσα από την συλλογή, μέσα από την ίδια την εταιρία μας.»

Η νέα κολεξιόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2019-20 συμπορεύεται την μόδα και προσφέρει σχέδια τα όποια επαναπροσδιορίζουν τη κλασική πυτζάμα.

«Στην φετινή συλλογή είναι πιο έντονα τα θηλυκά στοιχεία. Αυτό φαίνεται πολύ στα υφάσματα, ειδικά στο Micro-Modal και το Cotton-Modal που αγκαλιάζουν και προβάλουν την σιλουέτα. Αν μπορούσα να την χαρακτηρίσω με δύο λέξεις θα της έδινα τον ορισμό συναρπαστική θηλυκότητα.»

Aπό πού είναι εμπνευσμένα τα σχέδια;

«Ο σχεδιασμός μας είναι ένα πάντρεμα των τελευταίων trends μαζί με την ιδεολογία της κλασικής πυτζάμας. Το λαδί, το λεοπάρ, το οριεντάλ φλοράλ είναι ένα βήμα πιο μπροστά στην μόδα της πυτζάμας και εμείς θέλουμε να βρισκόμαστε on-the-edge, αλλά να δίνουμε ταυτόχρονα μια επιλογή προσαρμοσμένη στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Ο στόχος της νέας συλλογής είναι να εμπνεύσει τον κόσμο, που επιλέγει την Vamp, να αισθάνεται άνεση και δυναμισμό μέσα στο σπίτι. Ο χρόνος που περνάμε πρέπει να είναι ποιοτικός και εμείς οφείλουμε να συνεισφέρουμε, με τις μικρές μας δυνάμεις, στον μέγιστο βαθμό ικανοποίησης του καταναλωτή.»

Πώς συνδέεται η συλλογή σας με τις «ανάγκες» των καταναλωτών;

«Είναι μεγάλο θέμα να είναι ωραία η καθημερινότητα, το κάθε απόγευμα, η ρουτίνα. Όταν κυκλοφορούμε μέσα στο σπίτι έχει σημασία να αισθανόμαστε διαφορετικοί, να είμαστε άνετοι με την εμφάνισή μας, να κοιτάμε τον εαυτό μας στο καθρέφτη και να χαμογελάμε. Όταν επιλέγεις κάτι που σου αρέσει πραγματικά, νιώθεις ξεχωριστός», εξηγεί.
«Για την γυναίκα που προσέχει την εμφάνισή της, που είναι δυναμική όλα αυτά έχουν μεγάλη σημασία. Γι’ αυτό σεβόμαστε την διαφορετικότητα του κάθε ανθρώπου και σχεδιάζουμε σκεπτόμενοι όλες τις προτιμήσεις. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία μοναδική σχέση που εκφράζεται μέσα από αυτή την παρορμητική κίνηση που κάνει η γυναίκα όταν ανοίγει το boudoir (συρτάρι) της και επιλέγει αυθόρμητα το κομμάτι εκείνο που αγαπάει και την κάνει να αισθάνεται άνετα με τον πιο όμορφο τρόπο. Αυτή η σχέση αφοσίωσης μας εμψυχώνει, μας εμπνέει. Οι πελάτες μάς την δίνουν απλόχερα και εμείς την φυλάμε σαν θησαυρό για την δημιουργία της επόμενης συλλογής.»